قیمت شارپ 623
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت شارپ 623

قیمت شارپ 623 را می توان یکی از مزیت های مهم این دستگاه دانست. شما می توانید با پرداخت یک هزینه متوسط، دستگاهی متناسب با نیازهای کلاس کاری سنگین خریداری کنید. این مدل پرینترچندکاره شارپ را یم توان یکی از اقتصادی ترین دستگاه های موجود در بازار معرفی کرد. اما باز هم می توان با توجه به چند نکته، در همین قیمت اقتصادی نیز صرف جویی هایی را به عمل آورد.

شارپ 623 یک دستگاه عامه پسند در بین دستگاه های اداری چندکاره می باشد. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی، ویژگی های متعددی دیگری نیز دارد که سبب محبوبیت روز افزون این مدل شده اند. سرعت بالا، کیفیت راضی کننده و جمع و جور بودن از ویژگی های مهم این دستگاه هستند. همچنین کاربری و استفاده کردن از شارپ 623 بسیار راحت و کارآمد می باشد.

روی قسمت فوقانی دستگاه یک پنل لمسی با صفحه نمایش تمام رنگی تعبیه شده است. شما به کمک این پنل می توانید کارهای بسیاری در دستگاه را راه اندازی کنید. همچنین امکان تنظیم گردش کارهای دلخواه و مطابق با نیازهای اداری شما نیز وجود دارد. به این ترتیب و به کمک سیستم قدرتمند دستگاه، شما می توانید طیف گسترده ای از امور اداری خود را به راحتی انجام دهید.

شارپ 623 خود به همراه ساز و کارها و قابلیت های سخت و افزاری و نرم افزاری متعددی ساخته می شود. این قابلیت ها سبب بالا رفتن حداکثری کیفیت و کارایی دستگاه می شوند. در واقع شما با خریداری انی مدل یک استودیو کامل که قادر به انجام طیف گسترده ای از امور اداری است دریافت خواهید کرد. اما به منظور اضافه کردن قابلیت های دیگری مثل صحافی به کمک سورتر یا فینیشر یا سیستم تغذیه خودکار اسناد ADF، شما می توانید از آپشن های اختیاری استفاده کنید.

باید توجه داشت که آپشن های اختیاری در کنار بالا بردن کارایی معایبی نیز دارند. به عنوان مثال فضای بزرگتری را اشغال می کنند. همچنین این آپشن ها هزینه های جداگانه ای دارند و قیمت شارپ 623 را افزایش می دهند. از این رو توصیه میشود....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: